torsdag 7 januari 2010

Gudrun

Gudrun älskar att visa sina spiror. Det var den främsta anledningen till att hon tackade ja till Let´s Dance. Vi har inte glömt hur hon poserade näck bakom ett parasoll med ena benet som stack ut och röd pumps på foten enligt expressen.

För Gudrun Schyman, 61, själv rådde aldrig någon tvekan om vad hon ville svara TV4 på förfrågan om att vara med "Let's dance". Speciellt inte under ett valår som detta.
- Men jag frågade naturligtvis styrelsen för Fi (Feministiskt initiativ) först. Liksom andra människor runt omkring mig. Och när de gav klartecken var det bara att köra på.
Några restriktioner kring att prata politik har hon inte fått av TV4.
- Nej, nej, nej, säger hon som för dagen bär en t-shirt med texten "Peace now". Häromdagen hade jag jag tröjan "Feminister har bättre sex" på mig.


Gudrun älskar att visa sina spiror. Det var den främsta anledningen till att hon tackade ja till Let´s Dance. Vi har inte glömt hur hon poserade näck bakom ett parasoll med ena benet som stack ut och röd pumps på foten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar